Tid / afbud / forsinkelse

Kolonne 1

Afbud:

Er du blevet forhindret i at møde til den aftalte tid, er det meget vigtigt for os, at du melder afbud hurtigst muligt - og senest 2 dage inden via telefonen. Det kan give os muligheden for at hjælpe en anden med en nød-tid.

 

Udeblivelse fra aftalt tid:
 

Da der er betydelige omkostninger ved at have en "tom stol", er vi i hendhold til sygesikringsoverenskomsten berettiget til at fremsende en regning ved udeblivelse. Beløbet afhænger af, hvor lang tid du fik reserveret.


Forsinkelse:

Vi vil meget gerne hjælpe smertepatienter, med at blive smertefri samme dag som henvendelse. Akutte patienter kan være årsagen til at vores tidsplan bliver forsinket, og du kan opleve at må vente ud over den aftalte tid. Vi beder om din forståelse for dette.
Du kunne jo selv engang få brug for akut smertebehandling.
Er vi meget forsinkede, prøver vi selvfølgelig om muligt, at orientere dig på forhånd.